biuro@swiatkorka.pl      +48 508-505-228

 DO 24 MARCA DARMOWA DOSTAWA DLA ZAKUPÓW POWYŻEJ 1500 zł

Zwroty i reklamacje

Reklamacje:


  • Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli towar jest niezgodny z umową w okresie 2 lat od dnia wydania towaru. 

  • Kupujący składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: INDEPENDENT GROUP Klaudia Wawrzonkowska ul. Zakopiańska 270, 30-435 Kraków, lub na innym trwałym nośniku np. mailem na adres: biuro@swiatkorka.pl, podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego towaru, datę wydania towaru, datę stwierdzenia niezgodności z umową oraz jej istotę.

  • Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska

 

 

Zwroty:

 


  • Kupującemu, będącemu konsumentem, przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • W celu skorzystania z prawa, o którym mowa powyżej Kupujący powinien w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i poinformować o tym Sprzedawcę w dowolny, skuteczny sposób. W tym celu można skorzystać z przykładowego wzoru odstąpienia (Załącznik nr 2 w sekcji Do pobrania), które po wypełnieniu można wysłać w formie czytelnego skanu na adres mailowy biuro@swiatkorka.pl lub w oryginale na adres firmy: INDEPENDENT GROUP Klaudia Wawrzonkowska ul. Zakopiańska 270, 30-435 Kraków

    [UWAGA: adres, na który należy, odesłać produkty jest inny, został podany poniżej w dalszej części procedury]

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od Kupującego płatności, niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Kupujący zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru na wskazany poniżej adres niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

    Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. O fakcie nadania towaru należy koniecznie poinformować Sprzedawcę minimum 1 dzień roboczy przed doręczeniem. Informacja powinna zawierać numer listu przewozowego lub numer rejestracyjny samochodu doręczającego oraz nazwę firmy przewozowej. W przypadku niewypełnienia powyższego Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru (procedura awizacyjna firmy zewnętrznej obsługującej magazyn). 

    KMC-Services sp. z. o. o. MAGAZYN DOMU KORKOWEGO

    ul. Komandosów 1 bud. WH2,
    32-085 Modlniczka

    Tel.: 796 412 666

  •  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania.

  • Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Do pobrania:

Załącznik nr 1 - stanowi   Oświadczenie o odstąpieniu od umowy     PobierzPobierz 
Załącznik nr 2 - stanowi   Protokół zgłoszenia reklamacji       Pobierz Pobierz 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl